WAdoc përmirëson organizimin dhe qasjen në dokumentet tuaja me rëndësi ligjore përmes Regjistrit Elektronik të Protokollit.
Regjistrim në Regjistrin Elektronik me pak hapa vetë-përshkruese duke plotësuar:
- Të dhënat identifikuese të dokumentit (numri i protokollit, data, lënda, autori, kujt i drejtohet),
- Kategorizimin sipas llojit të dokumentit,
- Shënimet plotësuese ndihmëse,
- Ngarkimin e dokumentit të skanuar (nëse ka),
- Ngarkimin e procesverbalit të skanuar të marrjes në dorëzim të dokumentit (nëse është e aplikueshme),
- Kryerjen e regjistrimit.
Njoftime nga sistemi përmes postës elektronike:
- Dërgim mesazhi email drejt adresës së përcaktuar për sinjalizim mbi çdo regjistrim të ri, i cili përmban të dhënat e detajuara të regjistrimit, ashtu si edhe dokumentet e skanuara (nëse ka).
Shfletim praktik i regjistrit:
- Shfaqje në tabelë e çdo regjistrimi të kryer me të dhënat e plotësuara gjatë regjistrimit,
- Modul kërkimi i shpejtë përmes fjalëve kyçe,
- Qasje praktike me një klik në dokumentet e skanuara të ngarkuara gjatë regjistrimit (nëse ka).
Siguri, kontroll autenticiteti dhe mbrojtje nga katastrofat:
- ID unike elektronike për çdo regjistrim të kryer, për të verifikuar autenticitetin e veprimit,
- Kontroll i qasjes me nivele sipas hierarkisë, kufizim i qasjes për periudha të caktuara kohore, kufizim sipas adresës IP,
- Zgjidhje e zbatueshme online (cloud) ose në vend-ndodhje (in-house),
- Qasje e sigurt në sistem përmes shfletuesit ueb me kriptim ssl,
- Ruajtje e automatizuar e bazës të dhënave për mbrojtje nga katastrofat.
Përmirësime, përditësime, mirëmbajtje dhe mbështetje teknike:
- Zhvillim i vazhdueshëm dhe shtim i funksionaliteteve bazuar në kërkesat tuaja,
- Përditësim i vazhdueshëm dhe mirëmbajtje teknike,
- Mbështetje teknike përmes modulit të komunikimit të shpejtë brenda sistemit.
